Uppdatering måndag 2 nov:
A3 har inte fått någon ordning på varför uppkopplingen kommer och går. Vi har beslutat att backa tillbaka till den gamla installationen tills man har rett ut vad det är som orsakar problemen.
Alla medlemmar kan därför igen behöva starta om sin router under kvällen för att få uppdaterade IP-uppgifter.
Om man fortfarande har problem efter omstart behöver du kontakta vår bredbandsleverantör. Då problemet inte påverkar alla utan endast en del medlemmar behöver de medlemmar som upplever problem ringa och anmäla detta hos A3 (som är vår bredbandsleverantör).
Detta för att de ska kunna göra felsökning mot den lägenhet som har problem.
Ring 0770-910000 och välj teknisk support vid knappval.
Vårt kundnummer är: 418256
Ett tips för hemmaarbetande personer i stort behov av wifi: caféet i Guldhuset på Johanneberg Science Park, fem minuters promenad härifrån, där finns öppet wifi och god fika. Många jobbar hemifrån, så det är lugnt och finns plats.