Till Nabo anmäler du som medlem i föreningen om något i din lägenhet eller i våra gemensamma utrymmen behöver åtgärdas.
Observera! Innan du kontaktar Nabo ska du läsa igenom föreningens stadgar, främst sid 11, för att ta reda på vad som är ditt respektive föreningens ansvar att åtgärda i lägenheterna. Enkelt uttryck är allt du själv kan se och röra ditt eget ansvar att åtgärda i lägenheterna och det tillkommer då ett självkostnadspris du själv betalar, om Nabo kontaktas. Vid akuta fel i lägenheterna är det viktigt att känna till att du själv blir betalningsansvarig när Nabo kontaktas, inte styrelsen.
För att göra en Felanmälan: ring 010-288 00 26, fyll i formuläret på Felanmälan eller lämna ett meddelande på telefonsvararen.
Nabos växel har öppet vardagar 7-16 och i övrigt hänvisar till telefonsvarare, mail eller formuläret på hemsidan.
Akuta fel
Vid akuta fel t.e.x vattenläckage eller inbrott utanför ordinarie arbetstid ringer ni Låsinväst 031-21 04 00
Portanslag-NABO-Lasinvest